Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Username: Password:

Author Topic: From Brasil to world  (Read 4760 times)

Turk0lok0

  • Trader
  • Karma: 3
  • Posts: 27
  • Trading Score: +18
From Brasil to world
« on: January 02, 2015, 06:08:03 AM »

Hello fellows!!! I'm not good with presentations and not so good with the English language, but come on, I live in Brazil and I have 31 years, I like to grow plants, have some power plants too! I'm here to exchange seeds, if I do not have any native of my country, it is easier for me to look for being here than you out there! I hope always to help and we will share seeds to help make the world a better place too! ;D
Logged

Frog Pajamas

  • Global Moderator
  • Karma: 212
  • Posts: 1716
  • Trading Score: +576
  • Zone 7A
Re: From Brasil to world
« Reply #1 on: January 02, 2015, 02:37:37 PM »

Welcome to STS!

Nice to have another Brasilian here. Don't worry about your English, do the best you can and we'll meet you half way. Another member uses an online translator called Tradukka, I think, for Portuguese to English.

Peace,
Frog
Logged

Sunshine

  • Global Moderator
  • Karma: 172
  • Posts: 1593
  • Trading Score: +96
  • Hibernating
Re: From Brasil to world
« Reply #2 on: January 02, 2015, 02:54:22 PM »

Olá turk0lok0!  Bem-vindo ao sharetheseeds! Não ser desanimado que somos um grupo principalmente falando inglês. Vamos terá todo o prazer em tentar acomodar você e colmatar o défice de comunicação qualquer forma podemos. Você fala inglês muito bem. Bom trabalho!

Eu estou ansioso para compartilhar as sementes com você. Seria muito benéfico para adicionar o seu desejo/compartilhar/crescer lista para o seu perfil para que outros membros possam mais facilmente às trocas comerciais com você, vendo o que você tiver/quiser.

Só os membros efectivos são admitidos ao comércio. Ao tornar-se um membro de pleno direito é muito fácil. Em primeiro lugar, você deve fazer uma boa introdução post que você já o fizeram. Em segundo lugar, pedimos que você adicione uma foto para a galeria ou contribuir com informações de alguma forma em algum lugar no fórum. Depois disso, um moderador irá atualizar a sua conta de membro de pleno direito e você terá acesso total ao comércio e brinde.

Se você tiver quaisquer perguntas, sinta-se à vontade para perguntar. :)

(eu estou usando um tradutor. Espero que minhas palavras traduzidas corretamente. jaja)
Logged

Seed Collector

  • Slow but reliable
  • Senior Member
  • Karma: 73
  • Posts: 436
  • Trading Score: +93
  • Oklevueha Native American Church Member
Re: From Brasil to world
« Reply #3 on: January 02, 2015, 02:55:11 PM »

Hello Turk0lok0 and welcome to STS; thank you for joining  :D
You could update your profile's grow, share, and wish lists.

You may have already, but be sure to check out Rules and FAQ.

I hope you enjoy your time here.

Turk0lok0

  • Trader
  • Karma: 3
  • Posts: 27
  • Trading Score: +18
Re: From Brasil to world
« Reply #4 on: January 02, 2015, 09:46:11 PM »

I'm using google translate too...hehehehe!!! Thank´s for the instructions!! I'm learning to use the forum, I'm still finding it a bit difficult, but over time I ve already getting the hang! Cool down, I get there...hahahahaha!!!
Logged

EIRN

  • Golden Member
  • Senior Member
  • Karma: 117
  • Posts: 730
  • Trading Score: +212
Re: From Brasil to world
« Reply #5 on: January 03, 2015, 12:26:30 AM »

Olá turk0lok0!  Bem-vindo ao sharetheseeds! Não ser desanimado que somos um grupo principalmente falando inglês. Vamos terá todo o prazer em tentar acomodar você e colmatar o défice de comunicação qualquer forma podemos. Você fala inglês muito bem. Bom trabalho!

Eu estou ansioso para compartilhar as sementes com você. Seria muito benéfico para adicionar o seu desejo/compartilhar/crescer lista para o seu perfil para que outros membros possam mais facilmente às trocas comerciais com você, vendo o que você tiver/quiser.

Só os membros efectivos são admitidos ao comércio. Ao tornar-se um membro de pleno direito é muito fácil. Em primeiro lugar, você deve fazer uma boa introdução post que você já o fizeram. Em segundo lugar, pedimos que você adicione uma foto para a galeria ou contribuir com informações de alguma forma em algum lugar no fórum. Depois disso, um moderador irá atualizar a sua conta de membro de pleno direito e você terá acesso total ao comércio e brinde.

Se você tiver quaisquer perguntas, sinta-se à vontade para perguntar. :)

(eu estou usando um tradutor. Espero que minhas palavras traduzidas corretamente. jaja)

It is funny to read Internet Translator stuff...hahaha.....jaja is like lol, but in spanish.....in portuguese is hahaha...lol

Welcome MadTurkish

husaushauhsuahusa
Logged

Frog Pajamas

  • Global Moderator
  • Karma: 212
  • Posts: 1716
  • Trading Score: +576
  • Zone 7A
Re: From Brasil to world
« Reply #6 on: January 03, 2015, 02:17:29 AM »

You've been promoted to full member, so you have access to the trading area now. I moved your post with the seeds you have to share and your requests to the trading area.

Welcome!
Logged

Turk0lok0

  • Trader
  • Karma: 3
  • Posts: 27
  • Trading Score: +18
Re: From Brasil to world
« Reply #7 on: January 03, 2015, 02:52:50 AM »

You've been promoted to full member, so you have access to the trading area now. I moved your post with the seeds you have to share and your requests to the trading area.

Welcome!


Thank´s!! I try to do my best!!!
Logged

Sunshine

  • Global Moderator
  • Karma: 172
  • Posts: 1593
  • Trading Score: +96
  • Hibernating
Re: From Brasil to world
« Reply #8 on: January 03, 2015, 11:41:11 AM »

LOL Eirn, it actually translated it correctly but I thought it was a mistake and changed it to jaja.  ;D
Logged

SlowGrow

  • Senior Member
  • Karma: 23
  • Posts: 143
  • Trading Score: +7
Re: From Brasil to world
« Reply #9 on: January 03, 2015, 03:52:03 PM »

Welcome! Hope to do some trading with you also :) I have plenty of pepper seeds of many sorts. let me know if you would like any  :D
Logged

Roze

  • Senior Member
  • Karma: 157
  • Posts: 691
  • Trading Score: +210
  • After winter, trees are relieved.
Re: From Brasil to world
« Reply #10 on: January 03, 2015, 08:32:14 PM »

Bem-vindo Turkoloko!

Muito bom ter mais um membro que fala a lingua de camoes! ( :P)

You will love it here, its a great place with fantastic people... just like Brasil!  8)

welcome on board!

Logged
Be weird.  Be random.   Be who you are.